Zajęcia Kundalini Jogi

Kundalini Joga w Londynie

Kundalini Yoga Southall Center –  https://www.kysouthall.com/

Poniedziałki 18.00, Czwartki 10.00am

SADHANA – codzienna 2,5h Poranna Praktyka przed rozpoczęciem dnia

kontakt: +44 077130 15330

 

Kundalini Joga w Jelitkowie – kolejna edycja Lato 2019

Szkoła Kundalini Jogi EK ONG KAR SAT NAM zaprasza na zajęcia Kundalini Jogi w nadmorskiej aurze Jelitkowa. W sezonie letnim przy dobrej pogodzie zajęcia odbywają się na świeżym powietrzu, w ogrodach Marina Wellness Center. Poza sezonem zajęcia prowadzimy na Sali do Jogi. Zajęcia prowadzi Hari Karam Singh, certyfikowany instruktor Kundalini Jogi wg Yogi Bhajana (KRI)

Zapraszamy do wspólnej praktyki:

PONIEDZIAŁKI 18.00
SOBOTY 11.00

Miejsce zajęć

Marina Wellness Center

Hotel Novotel ul. Jelitkowska 20, Gdańsk Jelitkowo

na zdjęciu: uczestnicy zajęć podczas relaksu po kriji. Lato 2018

Dojazd do Jelitkowa

z Gdańska: tramwaje 2, 4, 6, 8, 12; autobus: 227;  trasa dojazdu z Gdańska (link)

z Sopotu: autobus 143; trasa dojazdu z Sopotu (link)

Na zajęcia weź ze sobą:
– wodę do picia
– wygodny strój do ćwiczeń

koszt zajęć: 25zł lub karnet klubowy/karty multisport (szczegóły w recepji Marina Wellness Center)

 

Kundalini Joga – zajęcia indywidualne
Zajęcia indywidualne są skierowane do osób, które przygotowują się do kursu nauczycielskiego lub chcą pracować nad różnymi aspektami Kundalini Jogi.
Koszt: 60zł/h
zgłoszenia: Hari Karam  harikaram@wp.pl
 __________________________________________________________________________________________________
Sadhana Ery Wodnika: Poranna Praktyka Kundalini Jogi według Yogi Bhajana
codziennie
Gdańsk Oliwa
Osoby, które chciałyby dołączyć do praktyki 2,5 godzinnej Sadhany prosimy o kontakt minimum dzień wcześniej: Hari Karam  –  harikaram@wp.pl
________________________________________________________________________________________________

Techniki Kundalini Jogi regulują przepływ prany (siły życiowej) w organizmie, regulują wydzielanie hormonów przez gruczoły dokrewne, poszerzają spektrum percepcji, dotleniają mózg i układ nerwowy tak, że możemy działać efektywnie i z gracją, nawet pod wpływem stresu i emocji. Cały trening poświęcony jest przekształceniu wzorców reakcji tak, że w naszym codziennym życiu zaczynamy korzystać z owoców praktyki jogi.

Poprzez asany, krije (dynamiczne zestawy ćwiczeń), pranajamy oraz bogactwo mantr, Kundalini Joga daje doświadczenie oraz pozytywnie wpływa na samopoczucie zarówno fizyczne, jak i duchowe.

Formuła Kundalini Jogi jaką prezentujemy na zajęciach jest formą opracowaną przez Yogi Bhajana, mistrza Kundalini Jogi i Hatha Jogi, który stworzył praktyczny system rozwoju dla osoby zaangażowanej w życie społeczne: rodzinę, pracę, dom czy realizację swoich pasji, umożliwiając pełny rozwój osobisty i duchowy będący w równowadze z indywidualną drogą życia praktykującego.

Kundalini Jogę pośród innych odmian jogi charakteryzuje głęboki wymiar przemian jaki niesie za sobą regularna praktyka – przemianę na wszystkich poziomach życia.

„Słowo krija oznacza działanie. Jednak krija nie jest poprostu dowolnym odruchem lub działaniem. Jest to takie działalnie, które prowadzi do złożonego efektu, które pozwala ziarnu zakwitnąć, myśli stać się rzeczywistością, pragnieniu stać się zaangażowaniem.”- Yogi Bhajan.

Yogi Bhajan, pierwszy nauczyciel Kundalini Jogi na Zachodzie, nauczał  jej w  sposób przyjazny, tak aby mogła je praktykować każda osoba pracująca lub prowadząca gospodarstwo domowe. Wszystkie narzędzia Kundalini Jogi służą przebudzeniu Świadomej Przytomności. Pozytywny wpływ regularnej praktyki Kundalini Jogi jest rozległy, jednak Yogi Bhajan często podkreślał, że najważniejsze jest nasze osobiste doświadczenie. Na zajęciach praktykujemy:

  • krije (dynamiczne zestawy ćwiczeń)
  • asany (pozycje ciała)
  • pranajamy (praca z oddechem)
  • mudry (ułożenie dłoni)
  • bandhy (zamknięcia ciała)
  • Naad (dźwięk – mantry)
  • medytacje

Pośród innych odmian jogi, Kundalini Joga wyróżnia się:

  • dynamizmem
  • różnorodnością
  • daje możliwość szybkiego rozwoju osobistego

Na zajęcia weź ze sobą:

  • koc lub śpiwór do przykrycia podczas relaksu
  • wodę do picia

___________________
Więcej informacji:
www.jogazdrowia.pl
joga.gdansk@gmail.com, harikaram@wp.pl
tel. 507 09 09 84